Marijan M. (43)

srijeda, 31.10.2007.

Japan - Tokyo Motor Show - bijeli, žuti i miješani komadi

Povratih se iz Japana, povratih se u našu vremensku zonu...
Pa da vidimo što sam vidio tamo...
Najprije posao - 40. Tokyo Motor Show
Traje do 11. studenog, dakle imate još vremena za skočit do tamo i pogledat što se novo nudi u svijetu automobilizma. Ima nešto i motora, kamiona, buseva, čak sam vidio i jedna space dječja kolica.

Suzuki Pixy
Sjeo ja u Suzukijevu vozilicu, al nikak da krene... Pa odoh dalje na noge...

Bio sam na pretpremijeri Nissana GT-R, japanskog superauta sa 480 konjića ispod haube, koji je već tijekom testiranja na Nurburgringu (Nordschleife) namazao većinu europskih jurilica. Brži su jedino Porsche Carrera GT i Pagani Zonda F. A oni koštaju pet-šest puta više od Nissana.

Nissan GT-R
Jenog si bum kupil kad dojdu u Evropu

A bio sam i u Nissanovom tehnološkom i dizajnerskom centru, pa sam škicao kak oni to delaju aute.

Project Imagination Factory
...a kak oni tu glinu pretvore u lim?

No, dosta o meni, ajmo malo o mojem autu...
Ma jok, kao i sa svih sajmova dosad, evo friškog fotoalbuma s ljepoticama koje sam ubrao fotoaparatom po štandovima Makuhari Messea. Sve slike skupljene su na standardnom mjestu, u mojem Photobucket online foto-albumu. Ima ih 60, a ovđe donosim pregled najboljih primjeraka.

Suzuki KIzashi2
Rusija? Češka? Hrvatska? Srbija? Ne, Slovačka.

VW SpaceUp!
Nisam je pitao za nacionalnost

Dodge Demon
Baš su vražje

Ferrari

Dosta bijelih, ipak je tamo prevladavala žutilo... I nešto malo mješavine...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

Počeli smo pregled slika sa Suzukijem Piksijem, pa je red da bude i na zadnjoj slici... Još nešto slikica, kao što rekoh, spremih u Fotobaket.

Kad se nagledamo ženske ljepote, ondak će (za par dana) uslijedit građevinarsko-kulturološko-kulinarsko-modne ljepote Tokya, Kyota i ostatka zemlje izlazećeg sunca.

Primijetih da su se neki neugodno iznenadili kaj nema ovdje više slika automobila. Pa, o autima inače svaki dan pišem u novinama, pa sam tako sve što sam imao za reć o tokijskim novitetima napisao u Večernjaku. Isto tako imate pun kurac izvještaja s tokijskog autosalona po raznoraznim novinama i internet portalima, pa nisam htio ponavljat priču i na silu stavljat na svoj blog slike automobila koji su već viđeni proteklih dana. Koga zanimaju auti, zna gdje će ih naći.
Stavio sam na blog ono što i uvijek - sličice zgodnih djevojčuraka, jer znam da neki i to vole pogledat, a uskoro će i reportažica iz Tokija i okolice.

- 13:39 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Kaj je ovo?

Brzi pregled ili arhiva

Blogeri i blogerice (osobni izbor)