Marijan M. (43)

nedjelja, 06.07.2008.

Malo planina, pa malo mora, a onda na godišnji... doma...

Sedmi mjesec obilježit će dvotjedna obustava rada, a prije toga izguštao sam se malo u švicarskim planinama i na hrvatskom moru, pa sad mogu mirno godišnji provest doma.

S autićem sam u dva dana prošao 6 alpskih država, a cilj mi je bio Wildhaus u Švicarskoj. Preskočil sam Sloveniju (plativši 35 eura za vinjetu, nema švercanja, murjaci stalno provjeravaju), pa se vozio po Austriji uz Dravu, pa malo isprobao i talijansku autocestu i onda na Brenner Autobahn i kroz puno tunela došo do najzapadnije točke Austrije. A ondak sam prvi put u životu bio u Lihtenštajnu. Prešo sam tu mikro-državicu za 15 minuta i napokon se dočepao Švice.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Uvijek me opusti boravak u Alpama, ima neka čarolija u tim brdetinama koja odmara oči i dušu. I vožnja je opuštajuća, a kak sam se lagano vozio svjedoči potrošnja od 5,5 litri s novim Bravom 1.6 JTD. Natrag sam išo preko Austrije, pa malo Njemačke, pa opet Austrije. Austrijske su autoceste jebeno skupe kad se ide ovuda kud sam se ja vozio, jer osim 7,70 eura za vinjetu još sam potrošio 47,50 eura za tunele i BrennerAutobahn. Dakle, upozorenje svima koji se idu vozit po Austriji da se točno informiraju kaj se sve plaća, jer jeftina vinjeta isplativa je samo u ravničarskim krajevima.

Volim planine i brdetine, al još više volim more, pogotovo hrvatsko...
Pa onda provedoh još 2 dana radnog odmora na Jadranu. Na ruti Trogir - Hvar.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Trogir

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Pogled na Hvar s Galešnika

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Zalazak sunca - Galešnik

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Prijevoz je najbrži sa mići brodić

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Malo sam boje ufatio

I tak sam se ja dakle radno odmorio prošli tjedan, pa sad mogu na pravi neradni odmor.
Bio je plan otići u Pakoštane, ali...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Josipa je doživjela unfal i u Klaićevoj je dobila timbicu (čižmicu). U takvom stanju ništ od kupanja, pa onda nema ni smisla ić na more. Za igranje s barbikama imamo više mjesta doma.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


- 09:10 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Kaj je ovo?

Brzi pregled ili arhiva

Blogeri i blogerice (osobni izbor)